25 lutego 2017

Holzmann TS 200 wymiary

W związku z Waszymi pytaniami przedstawiam wymiary pilarki.

Na początek informacje z instrukcji:

Wysokość stołu: 870mm
Stół roboczy: 535x(400+600)mm
Przedłużenie stołu: 600mm
Wymiary maszyny: 1010x1580x940mm


a poniżej rysuneczek z "moimi" wymiarami :)


Oczywiście nie bawiłem się w milimetrową dokładność ponieważ nie ma to zbyt dużego sensu.
Patrząc na rysunek prawą stronę piły możemy dosunąć np do ściany ponieważ nie potrzeba tam w zasadzie miejsca.
Co do lewej strony, przodu czy tyłu, na ten temat się nie wypowiadam ponieważ wszystko zależy od gabarytów jakie tniemy oraz od użytkowania.
Często gęsto zdarza mi się obracać ją o 90* aby uciąć długie elementy (wąskie a długie pomieszczenie). Takie przestawienie może wykonać swobodnie jedna osoba.
Dodatkowo pod stołem bocznym mamy dużo miejsca które możemy w jakiś sposób wykorzystać np kosz na odpady, czy mały cyklon.
Formatówka jest na pewno o wile większa niż makita mtl.... czy podobne ale za to mam więcej blatu roboczego i to o czym wspominałem... blat żeliwny :)
Na upartego można by pokombinować i odkręcić stół boczny aby uzyskać więcej miejsca w warsztacie ale w moim przypadku nie ma po co tego robić :)

1 komentarz:

  1. Mhh, a jak się sprawdza po kilku latach użytkowania? Generalnie ma różne opinie, i dobre i złe ta pilarka

    OdpowiedzUsuń