18 maja 2016

Wkrętarka za gorsze, czy warto?

Przerabiając temat wkrętarek myślę że mogę coś się wypowiedzieć w tym temacie.
Swego czasu kupowałem "z marketu" bo było tanio. No dobra sprzęt za 40-60 zł nie ma co wymagać ale jest. Do drobnych wkrętów i używania raz na jakiś czas wystarczająco. Problem pojawił się kiedy trzeba było dać dłuższego, grubszego wkręta lub wywiercić dziurę chociażby w drewnie. Do mocniejszych wkrętów za mała moc, do wiercenia za małe obrotu. I tak się sprzęt katowało... aż poszedł dymek :)

W końcu przyszła pora aby zakupić coś na lata i nie bać się że się spali, przynajmniej nie tak prędko :)
Tak więc szukałem, rozmyślałem, czytałem i dopytywałem.
W końcu zakupiłem: HITACHI DV 14DCL2


Dane techniczne:
Max moment obrotowy (Nm).....................................37
Max średnica wiercenia stal (mm)..............................13
Max średnica wiercenia drewno (mm)........................32
Max. wymiar wkrętów do drewna (mm).....................8x50
Max średnica wiercenia cegła (mm)............................13
Prędkość obrotowa bez obciążenia (niska/wysoka).....0-400/0-1500
Liczba udarów (niskie/wysokie)..................................0-5600/0-21000

Dane fizyczne:
Napięcie akumulatora (V)...........14,4
Długość całkowita (mm).............238
Waga (kg)....................................1,7
Uchwyt roboczy (mm/cale).........13 (1/2")

Wyposażenie:
Bateria..................................2 szt.
Ładowarka............................tak
Walizka transportowa...........tak
Bit.........................................tak
Obroty prawo/lewo...............tak
Obudowa soft grip................tak
(informacje pobrane z tej strony)

Ciąg dalszy nastąpi...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz